Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 1960

Παρόντες : 8
Τριήμερη εκδρομή στον Παρνασσό του Συμβουλίου της τιμής.Ξεκινήσαμε το πρωί με την αμαξοστοιχία των 6.18΄, μετά από διασκεδαστική διαδρομή φτάσαμε στη Λιβαδειά κατά τις 11.15΄. Από εκεί μετά από μικρή παραμονή μας παρέλαβε το αυτοκίνητο της γραμμής Λιβαδειάς - Αράχωβας. Φτάσαμε στην Αράχωβα κατά τις 1.30΄ και αφού φάγαμε, ένα φορτηγό μας πήγε ως την τοποθεσία Καλύβια.         Από εδώ αρχίσαμε την ορειβασία μας προς το καταφύγιο,, το οποίο είναι σε υψόμετρο 1900μ.
Όταν φτάσαμε εκεί δεν είχε και πολύ χιόνι, ήταν περίπου 5.30΄. Εκεί μας περίμεναν και άλλοι 8 ορειβάτες, που περάσαμε μαζί τους την πρώτη νύχτα.
Το καταφύγιο του Παρνασσού είναι ένα από τα καλύτερα όλης της Ελλάδας και έχει όλες τις ανέσεις που απαιτούνται. Την Τρίτη το πρωί, επιχειρήσαμε ανάβαση στην κορυφή του Παρνασσού, τον Γεροντόβραχο, που ήταν ολόλευκος από χιόνι, αλλά τελικά δεν το κατορθώσαμε διότι είχε πολλή ομίχλη. Το μεσημέρι μαγειρέψαμε μία ωραία μακαρονάδα με σάλτσα. Μετά το γεύμα στις 1.30΄ άρχισε ένα συμβούλιο όπου συζητήθηκαν τα φλέγοντα ζητήματα της Ομάδας και είχε διάρκεια μέχρι τις 8.30΄.
Το βράδυ της Τρίτης χιόνισε πολύ και έριξε και χαλάζι αρκετό. Την Τετάρτη το πρωί μετά το πρόγευμα, αφού καθαρίσαμε το καταφύγιο αναχωρήσαμε. Από το καταφύγιο η περιοχή καθώς ήταν χιονισμένη, ήταν εξαιρετικά ωραία.
Στην εκδρομή έλαβαν μέρος οι :         Δ.Μάγκος, Κ.Αιλιανός, Ι.Γριπονησιώτης, Μ.Τορόσης, Γ.Οικονόμου,         Α.Πολίτης,         Κ.Λυμπερόπουλος και Ι.Λάππας.

Προηγούμενη

Περιεχόμενα
Επόμενη
Κυριακή 14 Απριλίου 1957 Από Ημερολόγια των πρώτων 50 χρόνων Τετάρτη 3-1-1962

(C) Copyright 1913-2002 3η Ο.Α.Ν. Επιτρέπεται η ελεύθερη ανάγνωση από browsers του WWW και παρόμοια προγράμματα. Με την επιφύλαξη κάθε άλλου δικαιώματος.