1985

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 1985
12-13: Πίττα Συστήματος στο ΠΥ-ΒΑ. Καταπληκτική προσέλευση. 40 Πρόσκοποι, 4 Bαθμοφόροι και 42 Λυκόπουλα, χώρια κάτι Αρχηγούς Συστήματος, αναπληρωτές, βοηθούς, υποβοηθούς κ.λ.π. Το παιχνίδι που είχε προγραμματίσει η ομάδα δυσκολεύτηκε λόγω της συχνής διασταύρωσής της με την αγέλη. Γενικά το ΠΥ-ΒΑ δε μας χώραγε... Εκλογές για νέο Σ.Τ.
20: Λέσχη.
27: Κουπί με Μάρκο και Βλάχο.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
3: Κουπί μe Μάρκο και Βλάχο.
10: Επίσκεψη στο Πλανητάριο.
16: τρίωρο Σ.Τ. στη Λέσχη με θέματα κυρίως διοικητικά και τριτομαδίτικου ενθουσιασμού.
17: Ανέλκυση Μάρκου.
23: Εκδρομή Σ.Τ.Ο. αρχικά για Ραπεντόσα αλλά λόγω των απρόβλεπτών χιονιών το λεωφορείο του ΚΤΕΛ μας άφησε στη ζώνη πυρός. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής χιόνιζε πυκνά και είχε πολύ φάση. Στήσιμο σκηνής και επεξήγηση περί σκηνών και στησιμάτων. Μάζεμα φύλλων, ενώ ο υπενωμοτάρχης Κροκοδείλων Α. Καταρόπουλος έμεινε μέσα στη σκηνή γιατί πάγωναν τα πόδια του (βρεμμένα αθλητικά παπούτσια...), ούτε το space-blanket, ούτε οι εντριβές έκαναν τίποτα. Τελικά ο Αλέξανδρος βγήκε έξω και χορέψαμε τη “Γίδα” και το “χορό της Κατσίκας”, οπότε τα πόδια του ζεστάθηκαν. Με το χορό, και το σκάψιμο του χαντακιού για φωτιά, αλλά και τη συνεχή χιονόπτωση το έδαφος έμοιαζε με γλυκό μους ω σοκολά με λεπτό στρώμα ζάχαρης από πάνω. (Στο τέλος της εκδρομής το έδαφος έμοιαζε με αποτυχημένη πουτίγκα καθώς είχαν ανατευτεί χώμα, χιόνι, στάχτη κ.λ.π....).
Ανάψαμε τα καταχιονισμένα ξύλα (θυμηθήκαμε τους Εσκιμώους), βράσαμε χιόνι και κάναμε μια θαυμάσια μακαρονάδα, πάντα υπό χιονόπτωση. Εν τω μεταξύ ο αρχηγός είχε πληροφορηθεί ότι τα λεωφορεία δεν πηγαίνανε πια λόγω χιονιού και ειδοποίησε τον τέως αρχηγό Ν. Γεωργακόπουλο να έρθει να μας πάρει. Μετά τη μακαρονάδα μαζέψαμε τα πράγματα για να μην αποκλειστούμε παραπάνω, κι’ αρχίσαμε πορεία προς την Αθήνα, παρέα με τα τοπικά Yeti, για να συναντήσουμε στο δρόμο τη Τζάγκουαρ του Νίκου η οποία μας χώρεσε όλους, μ’ όλα τα πράγματα: (Α/Ο Μαρκιανός, Υ/Ο Πα-ρθένιος, Ιακωβίδης, Καπαρός, Σιδέρης, Ρεϋμόνδος, Καταρόπουλος, Φωκάς Γ.) ή μάλλον σχεδόν όλους (το αυτοκίνητο στο καπώ της μηχανής είχε κάτι περί-εργους τεράστιους ζωντανούς χιονάνθρωπους με μπουφάν, ιστορίες κ.λ.π.).
Αφήσαμε τον Μιχάλη Ιακωβίδη στην Κηφισιά και συνεχίσαμε την εκπαίδευση στη Λέσχη, (τοπογραφία, κόμποι).
22: (ξεχάστηκε λίγο) αποκριάτικο βραδυνό στη Λέσχη με ομάδα οδηγών.
ΜΑΡΤΙΟΣ
3: Συντήρηση Μάρκου.
9-10: Διήμερη στην Αγία Τριάδα. Την Κυριακή (10) αποφασίσαμε να περπατήσουμε ως το Μαραθώνα: μονοπάτι, μονοπάτι, μονοπάτι, πήδημα συρματόπλεγμα, κουτρουβάλημα, ξαναπήδημα συρματόπλεγμα, κουτρουβάλημα, χωματόδρομος. Χωματόδρομος, χωματόδρομος, χωματόδρομος, περιοχή έργων (σωλήνες, αγωγών, φωνές δύο εργατών.
Σκαρφάλωμα τεχνικού λόφου, λίγο περπάτημα, ΛΙΜΝΗ. Ούφ.
Κατά την επιστροφή είπαμε να πάρουμε άλλο δρόμο, κι’ αφού βρεθήκαμε στον πρώτο χωματόδρομο αρχίζουμε να προχωράμε κατά μήκος του ρυακιού-ποταμακιού, που φτάνει στη Λίμνη, παραμερίζοντας, όσο μπορούσαμε την τροπική βλάστηση και προσπαθώντας ν’ αφήσουμε όσο το λιγώτερο δέρμα απ’ τα πόδια μας στα μυτερά αγκάθια. Αποτέλεσμα: η μισή ομάδα βρέχει τα παπούτσια της, και οι Ηλίας Ραμόγιαννης, Α. Μουρίκης πέφτουν μέσα στο ρυάκι. Ακολουθεί τρομερό σκαρφάλωμα ανάμεσα σε βάτα κ.λ.π. παραβίαση ενός άλλου συρματοπλέγματος (αμάν πια), προσανατολισμός σε διάφορα πανέμορφα άγνωστα μέρη και τέλος επιστροφή στην κατασκήνωση. Η όλη ιστορία κράτησε 2 ώρες. Πανφωτιές για στεγνώματα και μαγειρέματα και πριν φύγουμε ένα άγριο ποδόσφαιρο που είχε όμως και κανόνες μαραμπού και μπουλντόγκ (μ’ ένα σμπάρο, τρία τριγώνια).
17: Κατασκευές στο Λυκαβητό (κυρίως γεφυροποιΐες).
23: Μπάσκετ στα γήπεδα κάτω απ’ τη Λέσχη και παράλληλα οι ενωμοτάρχες και βαθμοφόροι δουλειές μαστοριλίκια στη Λέσχη και τρεχάματα για να είναι όλα έτοιμα στις 28 Μαρτίου, Πέμπτη όπου θα έρθουν οι παλαιοί να θαυμάσουν τη Λέσχη της ένδοξης 3ης.
31: Τρισάγιο στον τάφο του Μίνδλερ και μετά τρελλοί Ολυμπιακοί στο Παναθηναϊκό Στάδιο (βλ. FU-PONE).
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
17: Άπαρσις Μάρκου το πρωΐ στις 9 με τους: Μαρκιανό, Δημάκη Αλ., Τριανταφύλλου Γ ., Ιακωβίδη, Ρεϋμόνδο, Σιδέρη, Αιλιανό, και ιστιοπλοΐα στα 4-5 μποφώρ με θάλασσα λίαν τεταραγμένη. Βόλτες στο Φαληρικό κόλπο και θεωρίες περί πλεύσεων, ως και διηγήσεις της ιστορίας της 3ης Ο.Α.Ν. Στις 2 μ.μ. επιστροφή και εκπαίδευση 5.30 ωρών: χάρτες, δια βραχιόνων, κόμβοι ναυτικοί, καιρός.
20-21: Εκδρομή στο Διόνυσο μερικών Γλάρων: (Ιακωβίδης, Σπινέλλης, Σάσσης, Μπισλάνης) και του Αλκυόνα (Πρωτοψάλτη).
28: Κωπηλασία με “Μάρκο” και “Βλάχο”.
ΜΑΪΟΣ
4: Τρομερό ναυτικό παιχνίδι με “ΜΑΡΚΟ” και “Βελισάριο”. Κρεμάστηκαν 2 σημαιάκια στις καδένες του “Μυκήναι” (που είναι αγκυροβολημένο εδώ κοντά) και γίνεται αγώνας ταχύτητας και δεξιοτεχνίας ανάμεσα στο φάρο και στον άλλο μυστήριο βράχο. Συμβαίνουν μυστήριες αποβιβάσεις στο Φάρο και μια διελκυστίνδα* ανάμεσα στις δύο βάρκες. τελικά τα δύο πληρώματα ήρθαν ισόπαλα στα σημεία.
Η όλη υπόθεση έγινε με κυβερνήτες τους ενωμοτάρχες. (Οι βαθμοφόροι ήταν απλώς τοποτηρητές).
11-12: Διήμερη εκδρομή ομάδας στη Ραπεντόσα.
Το μεσημέρι του Σαββάτου ξηρασία τρομερή. Μύριζε Ερμιόνη... Μετά μια ώρα άνοιξαν οι ουρανοί και δεν έκλεισαν παρά μόνο το βράδυ. Τραγική βροχή..., ή μάλλον μπουγιέλο. Οι καταρράκτες του Διονύσου θύμιζαν Νιαγάρα και...
Αυτό βέβαια δεν μας εμπόδισε να απολαύσουμε ένα ελαφρώς υγρό πόλο με άρματα κατασκευασμένα ad hoc. Τελικά η βροχή ήταν τέτοια και η κατάσταση των σκηνών μας τέτοια... ώστε αφού γίναμε παπιά τα μαζέψαμε και πήγαμε στη σπηλιά, στους καταρράκτες όπου συνέβη φωτά και μαγείρεμμα: παλαβά Fondu των Γλάρων κ.λ.π. Στεγνώσαμε όσο μπορούσαμε και πέσαμε για ύπνο, ενώ ο Α/Ο. άρχισε να διηγείται περί ίδρυσης της 3ης Ο.Α.Ν. της θρυλικής και εν γένει ιστορίας της.

14: Συγκέντρωση στη Λέσχη. Παιχνίδι (πολύ επιτυχημένο) σχεδιασθέν, παραχθέν και οργανωθέν από τον ενωμοτάρχη Γλάρων Μιχάλη Ιακωβίδη.
25: Ενωμοτιακή εκδρομή Δελφίνων - Αλκυόνων στη Ραπεντόσα και Κροκοδείλων στη Σαρωνίδα.
26: Ιστιοπλοΐα Πιγγουΐνων - Γλάρων: αέρας πολύς, κατάρτι ένα: Ο μέγιστος είχε σπάσει, επομένως βάλαμε τον ακάτιο στη θέση του μεγίστου και πιάσαμε τον πρότονο στο μπροστινό σπαθί (θήκη του). Πάνω κει, μπήκε ο φλόκος. Το κόλπο όμως αυτό δεν έπιασε και αφού κινδυνέψαμε να μας βγάλει από το μεγάλο λιμενοβραχίονα ο αέρας, εκμεταλλευτήκαμε τον αέρα, και με τη βοήθεια των κουπιών φτάσαμε το “Μυκήναι” το οποίο πλευρίσαμε και αράξαμε. Ούφ.
Ο Α/Ο με τον Γλάρο πήγαν κι’ εφεραν τη Seagull της Καλλιθέας, καθ’ ότι η δικιά μας... Κατόπιν ακολουθεί το μενού που έχουν προγραμματίσει οι Γλάροι. Μετά την επιστροφή, κάνουμε μικρή βόλτα τους πεζοπροσκόπους της 3ης Ο.Π.Α. που έχουν ναυτικό θέμα.
ΙΟΥΝΙΟΣ
2: Ιστιοπλοϊα Αλκυόνων, Δελφίνων, Κροκοδείλων. Επανάληψη του ίδιου κόλπου με τα κατάρτια. Αυτή τη φορά έπιασε.
Από δω και πέρα σταμάτησαν οι δράσεις λόγω εξετάσεων, κι’ άρχισαν οι προετοιμασίες για την κατασκήνωση. Έως τότε, έγινε μια ΠΡΟΚΑΤ. του Σ.Τ.Ο. (βλέπε “Λεβέκουρες” Ύδρας κ.λ.π.).

Προηγούμενη

Περιεχόμενα
Επόμενη
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 1984 Τρίτη εικοσιπενταετία, 1964 –1988 ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ 3ης Ο.Α.Ν. 1985

(C) Copyright 1913-2002 3η Ο.Α.Ν. Επιτρέπεται η ελεύθερη ανάγνωση από browsers του WWW και παρόμοια προγράμματα. Με την επιφύλαξη κάθε άλλου δικαιώματος.