ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ‘85

Πρώτη Ενωμοτάρχισσα η Βάσια Μάγκου. Συμπλήρωμα ραμπωτέ Λέσχης.
29: Πρώτη συγκέντρωση της ομάδας μετά την Κατασκήνωση. Με την ανάβαση των 10 λυκοπούλων, περάσαμε το ρεκόρ παρουσιών της πίττας και είχαμε 43 (!!!) παρόντες. Χαμός... Έγιναν εκλογές ενωμοταρχών. Η Τρίτη απέκτησε την πρώτη ενωμοτάρχισά της, στην ενωμοτία Γλάρων Μάγκου Βάσια. Αλκυόνες, Τρακάδας Γιώργος. Ακόμα εξελέγησαν οι: Κωνσταντίνου Θ., Αιλιανός Γ. , Σπινελλης Ίων, που θα αντικαταστήσουν τους ενωμοτάρχες που θα φύγουν στη μέση του χρόνου.
Ακολουθεί ναυτικό παιγνίδι στο Λυκαβητό με πέντε σταθμούς (κόμποι, πυξίδες, χάρτες, διαβίωση, σήματα κινδύνου) και μετά καταφέραμε το ακατόρθωτο: χωρέσαμε όλοι στο δωματιάκι για προβολή σλάϊτς περί κατασκευής ξύλινης βάρκας. Μετά τη συγκέντρωση προβάλλονται τα σλάϊτς της Κατασκήνωσης για όσους έμειναν.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
5: Κουπί στο Φάληρο. Οι παρουσίες (38 παιδιά) μας επέβαλαν να πάρουμε και τον “ΒΛΑΧΟ” της 9ης και τον “ΒΕΛΙΣΑΡΙΟ” της 10ης. Χωριστήκαμε στα τρία για καλύτερη εκμάθηση κουπιού: αρχάριοι, προχωρημένοι, γνώστες (που ήταν στον “Βελισσάριο” χωρίς πηδάλιο).
13: Επίσκεψη στο ναυτικό μουσείο, που όμως αποφάσισε χωρίς προειδοποίηση να μην ανοίξει. Έτσι εμείς, και άλλοι επισκέπτες του μουσείου μείναμε ξεκρέμαστοι. Είδαμε τα εκθέματα που είναι έξω, μπουλντόγκ, κ.λ.π. Στο γυρισμό ήρθε στη ΖΕΑ ο ΜΑΡΚΟΣ με τους Δημάκη Αλ., Γεωργακόπουλος Ν. (τέως), Ορέστη Σχινά, Πάρκερ Γ. (που έφυγε με την ομάδα). Αφού επιβιβάστηκε το Σ.Τ.Ο. ακολούθησε εκπαιδευτικός πλούς προς Φάληρο. Πριν αράξουμε κάναμε παραβολή με πανιά στον “ΑΒΕΡΩΦ” - που έχει μόνιμα αράξει στο Φάληρο και θα λέιτουργήσει ως μουσείο - και ο Α. Καταρόπουλος σκαρφάλωσε πάνω σε μια από τις πλαϊνές του άγκυρες, καταλαμβάνοντας έτσι το πλοίο. Αφού ανέβηκε, του πετάξαμε σχοινί, καντιλίτσα γύρω από τη μέση και επαναπροσμάρκωσή του..., κι’ αυτά ενώ δύο ιστιοπλοϊκά ανοιχτής θαλάσσης έκαναν γύρους δίπλα μας για να παρακολουθήσουν το φαινόμενο.
19-20: Διήμερη εκδρομή Ομάδας στη Ραπεντόσα (Λατομείο). Θέμα εκδρομής: Σκαπανική και ιδίως συνδέσεις.
Έγινε εκπαίδευση κατά βέλη και άλλα συνδεσοειδή εκπαιδευτικά παιχνίδια, έτσι ώστε ακόμα και ο τελευταίος ανυπόσχετος να ξέρει τουλάχιστον μια σύνδεση. Ας ελπίσουμε ότι θα τη θυμάται.
27: Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου. Πρέπει να σημειωθεί ότι από τους 52 (ή 53) Ναυτοπροσκόπους Αθηνών που παρέλασαν οι 29 ήταν Τριτομαδίτες και 3 Βαθμοφόροι Τριτομαδίτες.

2: Νοεμβρίου. Σάββατο βράδυ: έξοδος Σ.Τ.Ο. και Φαϊ στην ταβέρνα του Θεόφιλου (πανπαλιού της 3ης)στην Πλάκα. Κατόπιν παγωτό σε κάποιο ζαχαροπλαστείο εκεί κοντά.
3: Λέσχη: χειροτεχνικές κατασκευές για τις γωνιές. Ωραιότατες κατασκευές από πηλό, χαλκογραφίες, ξυλογλυπτική, ζωγραφικές, πυρογραφίες κ.λ.π.
10: Ποδηλατικοί αγώνες, Τ.Ε. Γύρος του Λυκαβητού μια φορά για τους κάτω των 15 ετών, 2 φορές για τους άνω των 15 και ανιχνευτές. Και στις δύο αυτές κατηγορίες η 3η πήρε πάλι τα πρωτεία, με τους Ηλιάδη Χάρη και Σωτηριάδη Μάκη αντίστοιχα, καθώς και δεύτερες και τρίτες θέσεις.
Κατόπιν, στο πλάτωμα της Δεξαμενής, έγιναν αγώνες δεξιοτεχνίας (ζίγκ-ζάγκ, τραμπάλα, πέρασμα κάτω από σχοινί κ.λ.π.).
Στην κατηγορία κάτω των 15 ετών η 3η νίκησε ενώ στην άνω των 15, 1ος ήρθε κάποιος ανιχνευτής της 10ης. Εντύπωση έκανε η παντελής απουσία της 9ης.
16-17: Ενωμοτιακές δράσεις: Κροκόδειλοι: Monopoly το Σάββατο στη Λέσχη. Δελφίνες: εκκλησιασμός και παρακολούθησε αλλαγής φρουράς. Γλάροι/Αλκυόνες: Παιγνίδια στη Λέσχη την Κυριακή. Πιγγουΐνοι: Πολεμικό μουσείο και φαΐ στο Μαγεμένο Αυλό!!
Εν τω μεταξύ οι Μαρκιανός, Παρθένιος, Δεστούνη Ανθ. είναι στην Πάρο για να φέρουν το ναυτικό υλικό που δώρησε ο Καπ.
23-24: Διήμερη εκδρομή ομάδας στην Αγία τριάδα Μαραθώνα με θέμα, χάρτες, πυξίδες, τοπογραφικά κ.λ.π. Όπως ήταν απόλυτα φυσικό, είχε συννεφιά βροχής (Nimbostratus) και μετά την εκπαίδευση, την ώρα που ετοιμαζόμασταν να διαβάσουμε το ημερολόγιο Κατασκήνωσης ‘85 άρχισε να βρέχει (ήμασταν απολύτως σίγουροι ότι θα συνέβαινε). Πληροφοριακά, απ’ όλες τις εκδρομές μας από Σεπτέμβριο ‘84 ως σήμερα μόνο 2 ήταν στεγνές.
Την άλλη μέρα (Κυριακή), μετά από Σ.Τ.Ο. με θέμα “ο καιρός” κι’ αφού ποντάραμε στο ότι έβρεξε χτες, ξεκινήσαμε για την εξερεύνηση ως τη λίμνη Μαραθώνα και την κατάκτησή της.
Στο γυρισμό όπως φανερώνει κι’ η διπλανή φωτογραφία, πήραμε άλλο δρόμο, απ’ ότι είχαμε πάρει την περασμένη φορά που επιχειρούσαμε να φτάσουμε τη λίμνη Μαραθώνα (9/10 Μαρτίος ‘85). Αυτή τη φορά καλύτερα προετοιμασμένοι και εφοδιασμένοι με το ορειβατικό σχοινί φτάσαμε στη βάση μας στεγνοί και με καθόλου απώλειες.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1985
Κ. 8: Παιχνίδι Πόλης με αρκετή επιτυχία.
Κ. 8: Ιστιοπλοϊα. Σ.Τ.Ο. Λόγω έλλειψης αέρα πήγαμε με κουπί ως τη Ζέα, κάναμε τη μαγγιά μας στην Περιφέρεια Σαρωνικού, αναστατώσαμε το λιμάνι μ’ ένα “ΤΡΙΤΗ, ΤΡΙΤΗ” και αράξαμε στο νησάκι “Παρασκευάς” όπου και φάγαμε και συζητήσαμε για 2 ώρες διοικητικά θέματα ενωμοτιών. Στο γυρισμό είχε παραπάνω αέρα.
Κ. 15: Μονοήμερη εκδρομή ομάδας. Όπως σωστά μαντεύεις φίλε αναγνώστη ψιχάλιζε. Αφού ψιχάλισε έρριχνε υγρασία (ούτε βροχή, ούτε ψιχάλα, απλώς έπεφτε υγρασία, σαν σπρέϋ). Αυτά στη ζώνη πυρός Διονύσου, όπου όπως δείχνει κι’ η φωτογραφία, επαναφέραμε ένα παιχνίδι που είχαμε να παίξουμε από το ‘77, ένα παιχνίδι με εφημεριδένια ρόπαλα... Πολύ το διασκεδάσαμε...
Στο γυρισμό έγινε ένα μπλέξιμο με το λεωφορείο που θα μας έπαιρνε αλλά τα καταφέραμε να γυρίσουμε στην ώρα μας.
Σ. 21: Χριστουγεννιάτικη βραδυά.
Από τις 6.30 και πέρα μαζεύονται στη Λέσχη άτομα (Πρόσκοποι, Λυκόπουλα, Γονείς, Παληοί, Βαθμοφόροι, Φίλοι) για να φάνε τα χιλιάδες γλυκά που έχουν ετοιμάσει οι ενμωμοτίες, να δουν VIDEOαπό παλιές κατασκηνώσεις και δράσεις της 3ης, να θυμηθούν τα παλιά, να δουν φωτογραφίες και να θαυμάσουν την πολύ καλή δουλειά, των βαθμοφόρων Ομάδος, Αγέλης και Κοινότητας, που δούλευαν όποτε είχαν ελεύθερη ώρα, με τη βοήθεια ανιχνευτών και ενωμοταρχών, από το καλοκαίρι ως τώρα και ολοκλήρωσαν τα ραμποτέ στη Λέσχη. Σε κάποια στιγμή ήταν πολύ δύσκολο να κουνηθεί κανείς από την πολυκοσμία (είμαστε σίγουρα πάνω από 100 άτομα).
Ακολούθησαν σκέτς των ενωμοτιών και του αρχηγείου, (το 1 του αρχηγείου με τη βοήθεια του κυρίου Καπαρού, πατέρα του εν/χη Δελφίνων.

Προηγούμενη

Περιεχόμενα
Επόμενη
ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ 3ης Ο.Α.Ν. 1985 Τρίτη εικοσιπενταετία, 1964 –1988 1985 Ορειβατική στην Οίτη

(C) Copyright 1913-2002 3η Ο.Α.Ν. Επιτρέπεται η ελεύθερη ανάγνωση από browsers του WWW και παρόμοια προγράμματα. Με την επιφύλαξη κάθε άλλου δικαιώματος.